Mesaje, sms-uri si urari de martisor

1. Din departari, pe aripi nestiute,
Purtat de-un dulce si mirific dor,
In cea mai minunata primavara
Se-ndreapta catre tine un martisor. 

2. In prag de primavara
Soarele sa iti rasara
Cu inc-o bucurie
Ce-n suflet sa iti fie
Ca o lumina vie

Un cer albastru fara nori
In calea ta sa fie
Sa ai in fata numai flori
Succes si bucurie.

3. Esti ghioceloul suav ce imi vesteste primavara, esti ingerul ce zilnic ma pazeste, esti tu ceea ce ma iubeste!

4. Acum, cand soarele primaverii rasare dintre nori dand aripi iubirii ce ne uneste, imi leg snurul dragostei de inimioara mea, daruindu-ti-o cu toata increderea, pentru ca stii sa o faci sa zambeasca si sa pluteasca spre neantul fericirii…

5. Primeste acest ghiocel de la cineva care vrea sa aduca primavara in sufletul tau. 

6. Nu conteaza cum este vremea, important este ca-n suflet sa fie PRIMAVARA! La multe primaveri! 

7. Iti doresc o primavara minunata, cu multe realizari!

8. De 1 martie iti daruiesc toata dragostea mea, tot ce pot sa iti ofer, inclusiv inima mea care bate pentru tine din prima zi cand te-am vazut. Primeste-le in dar…

9. Cu rosu si alb am inlantuit gingasul ghiocel. L-am parfumat cu toata dragostea mea, l-am inconjurat cu mireasma primaverii si din tot sufletul ti-l daruiesc tie, sperand ca-ti va aduce fericire.

10. A venit in sfarsit primavara, odata cu ea dragostea a inflorit, floarea primaverii mele e dragostea inflorita sa-mi bucure inima, sa-mi straluceasca ochii, sa-mi insenineze chipul… martisorul meu pentru cei dragi e dragostea…

11. Intr-o zi cu soare in care miroase a sarbatoare, iti dau si eu mesaje primavaratice cu aroma de martisoare

12. Chiar daca uneori taranul roman isi bate femeia de-o snopeste, de 1 Martie nu uita de Martisor..ca asa e romaneste

13. Atunci cand popoarele migratoare veneau cu ganduri cotropitoare peste acest minunat popor, noi le dadeam martisoare..pentru ca asa-i romanul, primitor…

14. Acum mi-e usor ca-ti dau un mesaj sms si-ti iau un martisor sa sarbatorim venirea primaverii, nu am uitat nici pana acum ca cel mai greu mi-a fost in 1990 cand ti-am luat martisorul printre gaza lacrimogene…ca toti minerii

15. Sunt veteran in Legiunea Straina si am luptat 4 ani ca mercenar in Afghanistan, cea mai grea batalie pentru mine ramene saptamana dintre 1 si 8 Martie..asta se intampla in fiecare an

16. Stiu ca nu ti-am luat martisor si am fost un mare taran si mai stiu ca esti cea mai frumoasa femeie din spatiul sud-est european

17. Am vrut sa-ti cumpar flori, dar tu esit cea mai frumoasa floare, am vrut sa-ti iau un Ferarri din 2007 dar ti-am luat doua martisoare

18. Desi acum 100 de ani visai la dreptul de a parasi bucataria si nu aveai nici o valenta, acum este 1 Martie e ziua ta si este ceea ce literatura de specialitate numeste “femeie independenta”…

19. Sunt cel mai fericit barbat, am trecut impreuna prin bune si rele, nu trebuie sa-ti dau mesaje pompoase de 8 Martie pentru ca toata lumea stie ca tu esti minunea vietii mele

20. Nu gasesc nici un martisor frumos si in piata au numai flori ofilite, mi-e frica sa nu pleci cum a plecat Kosovo de langa Serbia..asa pe nesimtite

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete