Statusuri amuzante

Sunt punctual ca moartea

Nimeni nu moare virgin…viaţa ne fute pe toţi!!!

Hai să facem caterincă.

Toată lumea caută statusuri inţelepte,v-ati făcut filozofi?

Dăi cu whisky până dimineaţă.

Uneori, un picior în cap spune mai mult decât 1000 de cuvinte.

Da asta este viaţa mea, este şi bună şi rea, dar e mai bună fără tine în ea……

În bere e putere, În vin e sănătate, În cognac e distincţie, iar în apă sunt microbi…

Ştire de ultimă oră: Poşta Română a retras de pe piaţă timbrele cu DINAMO deoarece oamenii nu mai ştiu pe ce parte să scuipe

Logica multor femei, te sufocă prin lipsa ei

Unde-s doi plăcerea creşte…

Frec menta on-line !

Mai available ca oricând !

Sunt şofer pe Mercedes…

Viaţa e ca părul de la c*r , scurtă şi plină de că*at

Fă-mă Doamne ce n-am fost … padurar şi şef de post !

Pentru moment , abonatul nu poate fi contactat… reveniţi!

Mănânc, nu vorbesc cu gura plină…

M-aş duce să mă întorc…

Please wait…

Cu ocazia zilei internaţionale a copiilor străzii, vă urez un sincer ” La Mulţi Ani!!!

Am luat-o razna… promit să o dau înapoi

Ce statusuri aveţi fraţilor , v-aţi făcut cu toţii filozofi ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete