Statusuri Amuzante-18+

F#cknig a tree... Problems

Viata e ca o p#la unii o au mai lunga, altii mai scurta

Colo sus in cimitir joaca mortii noaptea-n sir. Daca ai treaba cu mine, am un loc si pentru tine! Eu vampir si tu dracula, eu beau vin si tu sugi p#

Ma cunosti, sunt Mos Craciun si am o pu#a cat un tun; daca iti dau cu ea in cap o sa behei ca un tap

Nimeni nu moare virgin... Viata ne f#te pe toti

Manca-mi-ati **** cu 200 MB pe secunda

Ma cunosti, sunt Mos Craciun, am o p#la cat un tun si de-ti dau cu ea in cap o sa behai ca un tap, o sa-ti sara si caciula... Mai primesti cadouri - p#

Sugea-mi-ai degetul

Sunt un stupid: De glume nu ma prind, beau cat cuprind, f#t tot ce prind.

Daca curvele ar fi fost fosforescente, orasul acesta ar fi fost Las Vegas

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete