Statusuri cu perle din fotbalul romanesc

1. “Universitatea Craiova este singura echipă care poate sparge cvartetul Steaua – Dinamo – Rapid.” – Adrian Mititelu

2. ”Suporterii noştri sînt 80% din Bucureşti şi 40% din provincie” – Ionel Dănciulescu

3. “Muncitor Nicoliţă, foarte muncitor, dar terenul de fotbal nu e şantier” – Cornel Dinu

4. “Sînt momente cînd joci bine şi pierzi sau nu cîştigi.” – Vasile Maftei

5. “Sînt pesimist. Cred că putem învinge Olanda” – Nicolae Mitea


6. “Mircea Rednic, ca antrenor, e ca fierul de călcat: pe unde trece, pîrjoleşte!” – Sorin Cîrţu

7. “Dacă am avut ceva probleme cu Moldova, nu înseamnă ca va fi la fel cu Olanda. Va fi un meci mult mai dificil” – Victor Piţurcă 

8. “Sincer, mie nu-mi place să mă duc la Vaslui! Păi, la ultimul meci au venit cu un tablou de-al meu şi scria “Popa prostu” – Ionuţ Popa

9. “Vali Badea este cu trei clase peste Inzaghi” – Gigi Becali

10. “Mi se face pielea găină cînd vorbesc despre Nae Manea!” – George Copos

11. “Stai picior peste picior? Mută-ţi, bă, picioarele, că n-ai talent.” – Gigi Becali într-un dialog cu Vasile Avram la Fanatik Show

12. “Singura echipă care poate prinde CFR ul din urmă este DNA!” – Adrian Porumboiu, după meciul cu CFR Cluj

13. “Ca să ajung pe locul doi, ar trebui să-l transfer pe Gigi Becali” – Marian Iancu

14. “Important e punctele” – Gică Hagi

15. “Rapidul fără spectatori, e ca o nuntă fără lăutari.” – Viorel Moldovan

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete