Mesaje de Dragoste

Daca pastrezi acest mesaj, te vei gandi la mine,
daca il vei ignora, ma iubesti, daca raspunzi ma doresti si
daca nu raspunzi, nu poti sa traiesti fara mine!

Te iubesc pentru ca existi, te iubesc pentru ca
ma faci sa rid, te iubesc pentru tot ceea ce esti tu, TE IUBESC
pentru ca TE IUBESC! .

Sa iubesti nu e nimic , sa fii iubit e ceva , sa iubesti si sa fii iubit e TOTUL .
Cuvintele nu imi ajung, asa ca inchide-ti ochii, apropie-te de
ecranul telefonului… Saruta-l, eu sunt de partea cealalta si te sarut…
Atit de mult te iubesc.

Cind o sa ne intilnim vreau sa te sarut dulce, cind o sa dormim
vreau sa te tin in brate. Esti ingerasul meu si vreau sa am grija de tine.
Imi lipsesti mult…

Daca as mai avea dreptul la o singura gura de aer mi-as tine
respiratia pina ajung la tine sa iti spun ca te iubesc… Chiar cu riscul
de a muri…

Daca as fi avut cite o bucatica din tine, de fiecare data cind
am adormit cu tine in gind, acum te-as fi avut linga mine …

As vrea sa fiu o stea, sa stralucesc numai petnru tine, sa ma
transform in ploaie, sa cad usor peste trupul tau fierbinte, apoi sa ma
evapor, s-ajung din nou in cer sa le zic ingerasilor cit de mult te ador!

In noaptea trista care ne desparte, de vei simti in jurul tau
suspine, sa nu te sperii… E dorul meu ce vine s-adoarma linga tine…

Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa
iti vegheze somnul, iar ingerii sa-ti indulceasca visele… Inchide ochii
si voi fi linga tine. Te iubesc!

Cind sinceritatea ochilor tai va parcurge aceste rinduri, te rog
opreste-te din tot ce te retine si gindestete la mine. TE IUBESC!!!

Daca m-ai intreba cine sunt ti-as raspunde IUBIREA. Daca m-ai
intreba ce fac, ti-as spune IUBESC. Daca m-ai intreba pe cine, as spune PE TINE!

Te iubesc iti spun intr-o secunda, dar ca sa-ti demonstrez imi
trebuie toata viata!

Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga, dar numai uitindu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

Te voi iubi la nesfirsit! Nu-ti voi jura dar… ITI PROMIT!
Pentru lume tu esti cineva, pentru cineva tu esti lumea! Cu multa
dragoste,Cineva

Am nevoie de 5 minute din viata ta: in primul sa te sarut, in al
2-lea sa-ti spun ca mi-e dor de tine, in al 3-lea sa-ti spun cit te iubesc
iar ultimele 2 sa ramii cu mine…

Vreau sa stii ca zi de zi ma gindesc la tine, as vrea sa te sarut
clipa de clipa si sa te am linga mine secunda de secunda.

Nu pot sa-ti spun acum ce vreau. Nu pot acum eu nu mai stau. Un singur lucru ti-l rostesc. E acel simplu TE IUBESC.

Te iubesc la nesfirsit si tot ce imi doresc este sa te am linga mine mereu! Te iubesc dragostea mea!

Am vrut sa aflu ce-i iubirea. Am cautat in dictionar si am gasit
numai cuvinte complicate… Am cautat in inima mea si te-am gasit pe tine…

N-ai fi crezut ca o sa te iubesc, n-ai fi crezut ca ma vei iubi, dar acum suntem impreuna si nimeni si nimic nu ne va desparti vreodata! Te iubesc!

Daca as amaneta un gram din dragostea mea pentru tine, ti-as
cumpara lumea intreaga si inca ceva … Te iubesc, ingerasul meu!

Iubirea ta e singurul gind pentru care exist. Nu uita ca pentru
tine traiesc. Si stii de ce? Doar ca sa te iubesc .

Cineva TE IUBESTE, si ar vrea sa stii ca vrea sa fie cu tine oriunde vei fi. Cineva TE IUBESTE si ar vrea cineva sa intre in INIMA TA.

Se spune ca omul crede in ceea ce ii place, iubeste si nu mai poate trai fiind departe de acel obiect, asa ca acum eu cred in tine!

Nu pot sa respir cind nu esti linga mine pentru ca tu esti aerul
meu!

E noapte, mi-e frig si sunt atit de singura; iar gindul meu e cu
tine mereu… As vrea sa te simt aproape, sa ma tii in brate si sa-ti spun
cit de mult te iubesc.

Ai grija de zimbetul tau, de buzele tale, de sufletul meu… Ai grija de inima mea… Ai grija de noi si de dragostea noastra…

Durerea ce o port, nu pot s-o mai suport, in lacrimi ma topesc in
lacrimi ma trezesc… De ce oare TE IUBESC ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Etichete